#2015-12-13 22:53:26 

Wanilia

Użytkownik

Dzień dobry. Jestem studentką geriatrii. Wpadłam na pomysł, by studia połączyć z pracą. Chciałabym otworzyć salon kosmetyczny dla osób w podeszłym wieku. W tym celu muszę znaleźć jakąś hurtownię, która zapewni mi profesjonalne produkty. Znacie coś takiego? Miasto nie jest ważne, mogę dojechać, pójść, teleportować się, polecieć na miotle. Byle efekt był jak najlepszy.
#2015-12-14 01:38:40 

Surykatek

Użytkownik

To bardzo szlachetnie z Twojej strony. Przyznam, że nigdy o czymś takim nie słyszałem. Najczęściej widzę tylko szyldy – ‘’fryzjer damski’’, ‘’fryzjer męski’’, ‘’fitness tylko dla kobiet’’. Ale żeby szufladkować względem grupy wiekowej – tego jeszcze nie widziałem. Plus za pomysłowość! I za podejście do życia, oby Ci się to zwróciło za kilkadziesiąt lat, gdy sama będziesz należała do grupy seniorów.
#2015-12-14 02:13:16 

Wanilia

Użytkownik

Mam przeczucie, że nie dożyję starości :p. Prowadzę zbyt intensywny tryb życia, poza tym uwielbiam Fast foody. Jeszcze trochę, a będę miała ksywkę ‘’drugie danie’’ ;D.
#2015-12-14 04:33:37 

DodA

Użytkownik

A ja się zastanawiam. Jakimi usługami będzie szczycił się Twój salon? Będziesz robiła makijaże paniom po sześćdziesiątce? Moim zdaniem może to wyglądać karykaturalnie.
#2015-12-14 05:02:17 

ZamienięSię

Użytkownik

Z kolei ja bardzo poopieram tę inicjatywę. Jeśli potrzebna Ci hurtownia kosmetyczna Warszawa na pewno będzie dobrym wyborem. W stolicy wszystko jest jakieś lepsze, bardziej profesjonalne. Na pewno znajdziesz produkty pasujące do Twojego pomysłu. Chyba, że szukasz czegoś konkretnego już.

#2015-12-14 07:57:51 

WAWAon

Użytkownik

Nie zgodzę się, coby Warszawa była zawsze najlepsza. Ludzie zbyt często przeceniają to miasto. Razem z żoną prowadzimy zakład fryzjerski i od kilku lat zaopatrujemy się w hurtowni kosmetycznej w Poznaniu choć sami pochodzimy spod Warszawy. W tej kwestii zgadzam się z autorką postu.
#2015-12-14 09:36:57 

ZamienięSię

Użytkownik